29 Eylül 2016 Perşembe

Sonuçta ben hamileyim..



Giyecek şey bulamadım!
Hamile olduğumu duyar duymaz hemen bebek kıyafetleri bakmaya başladım. Bilseydim hamile kıyafetleri bakardım, bildiğin kıyafetsiz kaldım ! Önce likralı pantolonlarımı giydim, karnım büyüdükçe önü kapanmamaya başladı, bende düğmesizleri tercih ettim. Hele elbise hak getire zaten evdekiler zinhar olmuyordu bir tek adam akıllı modelleri internette "asos maternity dress" diye bir sitede bulabildim. Ama günlük kıyafet içim dımdızlak kalmıştım. Önünden bebek çıkan tişörtleri oldukça demode buluyor, "yok mu benim gibi hamileler toplanıp markalara grev yapalım" dememek için kendimi zor tutuyordum. Allahtan Lcw ve Defacto hamilelerinde bu evrende yaşadığını unutmamış bol bol lastikli bel pantolon üretmişlerdi. :) Sevgiler hem fakirin hem hamilenin dostu olan LCW ..


Sonuçta ben hamileyim ...


Daimi olarak 65-70 kilo olan bir kızdım, hatta bu 60 olduğum an zarganagillerden oluyordum. Bu yüzden "ben fazla kilo almam" diyerek hem okulda yiyordum hem eve gelince hemde Burak gelince. Yani kısacası her gelme de bişiler yiyordum:)Nihayetinde ben hamileydim, bundan daha çok her kapıyı açan bi cümlede görmedim. Mesela " "Hayatım ya kazandibi geldi aklıma birden ya" yada "hayatım iş yapamıcam" hepsinin sonuna napıyım sonuçta ben hamileyim" oluyor. Kullanın bak her çaresiz boşluğu dolduruyor:)

Artık Önce anne Sonra Kadınım..

32. haftaya kadar "ayy valla bak hiç belli olmuyo" diyen kişilere güvenerek birde akşamları mutlaka yediğim tatlılar eklendi. 35. haftada birden bir ağırlık yaşadım, doktora gittiğimde Düzgün Bey "yani biraz abartıyosun galiba, çok yeme.." dedi ama bi yandan da "bebek doğsa doğsa 3 kilo doğar" diyordu... Zaten adamın her dediği çıkıyor, 3 kişinin doğumuna şahitlik ettim, 13. haftada cinsiyet söyler, son hafta bebeğin kime benzediğini o kadar diyim .. Neyse ben o annelik dürtüsünün kanıma pompaladığı hormonlar sayesinde "hayır ne 3 kilosu doktor bilemez ben anayım" diyerek dinlemedim ve fiilen yedim.
Farkettim ki şaka maka kadınlık libidom bitmiş, annelik başlamış. İçimden "Daha 3 haftam var,daha çok yemeliyim" diye diye 94 kiloya ulaştım. Ve ameliyata girerken ben gördüğünüz gibi 9. olarak yeni bir gezegenim. 

Düzgün bey " ben sana demiştim gibi gülmemiş mi ?


Nur topu gibi selülitlerim oldu..
Şimdi diyeceksiniz ki "ee peki değdi mi gezegen olmaya?" Malesef değmedi çünkü Nefes Düzgün bey'in dediği gibi 2.950 doğdu. Yani üzerinize afiyet ben bilhassa kendime yemişim. Bunun sonucunda nur topları gibi selülitlerim oldu .


Doğumdan sonra hayata tutunmaya çalışan eve gelince 2.700 e düşen bir can ile uğraştığın için pek tabiki kendini görmüyorsun,ama arada bir aynanın önünden geçerken "ne geçti ordan?" dediğim oldu. Yani artık sadece yavrusu kopmuş bir gezegendim. Kilonun önemli olmadığını düşünüp yoğun akışa kendimi bıraktım. Bu süreçte süt yapması için günde 10 bardak su içtiğim oldu. Eğer bigün haber alamazsanız sudan zehirlenmiştir dersiniz. Su hayat gerçekten, o kararan cildim akladı, selülitlerim yok oldu, saçlarım parladı, bağırsak sorunlarım bitti, dinçleştim. Bence işin sırrı  ucuz ve kolay erişebilir su.. Bununla birlikte Nefesi ayağımda sallamak yerinde, dolaşarak ve kolumla kaldırıp indirerek uyuttum, buda sıkılaşmama sebep oldu. Nefesin yemesi gerekenleri okurken farkettim ki sebzelerde müthiş vitaminler var, buhar makinasında sebze yapıp bende kızıma eşlik etmeye başladım. Çünkü gelecekte "ben hamburger yerken sen pırasa yiyeceksin Nefescim" diyemeyecektim. Bunun dışında dışarıya bebek arabasıyla sık sık çıkıp yürüdüm.

Emzirmek diyorum nokta koyuyorum.
Sonuç olarak yine bir şehir efsanesi olan "Normal doğumda tüm kilolar gidiyormuş kız !" inancının ne kadarda zattirik bir iddia olduğunu anlamış olduk çünkü sezeryan yapan biri olarak bende şuan eski kilomdayım..
 En önemlisi emzirdim. Emzirmek 2 saat spor yapmak ile eşit kalori yaktırıyor. Yani hem emzirdiğimi hemde evde dolaştığımızı düşünürseniz 6 ayda 15 kilonun gitmesi normal diyebiliriz. İlk 10 kiloyu içeren uterus, plesenta ve genişleyen kan hacmi kilosunu doğumdan sonra zaten veriyorsunuz.

Aha buda fit Çağla.. :))


Şimdilik anlatacaklarım bu kadar, umarım sizlerde gönlünüzdeki ideal olan kiloya ulaşırsınız..ups Nefes uyandı. :)
Sevgileeer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder